måndag 16 september 2013

Offerkoftan sitter som en smäck idag!

Simma i sirap, så känns min dag i dag... Har så mycket i hjärna att hälften försvinner. Not so good... Har börjat oroa mig (Nähä, va ovanligt) för att jag inte ska ha nåt jobb när jag ska tillbaka... Bara ett år kvar liksom. Jag vill så mycket och orkar så lite. Dessutom går tankarna i looper i hjärna just nu. Kanske ska dra i väg på museum med kidsen? Nä just ja! Mata hästar var det ja... Kanske ska dra på museum med kidsen? Nä mata hästar var det ju... Osv om och om igen! Vad kan vi hitta på en regnig dag som denna, förutom att mata hästar?

Hästar ja, har ångest över att ponnyn ska  tappa kondis som vi ordnat i somras. Han blev skadad i går, biten av sin förra kompis, under sadeln. :( Finns andra tankar kring hästeriet som gör mig både arg, trött och rent av utmattad! 

Gnäll, gnäll... Från barn och mamma i dag! Avskyr att må så här!! Varit vaken sen 4 och inte kunnat somna om... Såg filmen Flight och bara väntade in morgonen. Bläääää, så känns min dag hittills. Hoppas det blir bättre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!