onsdag 25 september 2013

Springa?



Haha, jag skrev ju i förra inlägget, lite på skämt, att jag ska börja springa... Nu är det verklighet serru, bara några timmar efter det är präntat. Som en liten kom-igång present har jag fått av mig själv ett litet löparkit med tights, jacka och skor. Jojo, nu ska här löp-tränas! Blir enormt peppad av alla som tränar och springer lopp, själv sitter jeansen som ett korvskin och jag är rädd att de ska spricka varje gång jag sätter mig ner... och ehh långa tröjor är ju bra. Nä, nu får det vara nog med svullande av chokladkakor, njutande av goa kalla öl en varm dag (det är ju ändå kallt), Max-besök och allt annat onödigt. Det finns ju sånt som är nödigt (är det verkligen motsatsen till onödigt??) och det får vi inte plocka bort, goda middagar då och då och ett å annat glas vin till exempel!

Är ju så peppad här hemma i sängen, bredvid en svamlande feber-kille, att jag funderar på att mäta valda delar på min kropp... fota före och efter bilder, varje vecka kanske? Huuuu, blir livrädd!! Jaja, nu tar vi det lilla lugna och väntar in kläder och skor, sen är det dags!

Hittade denna löparskola ska nog läsa lite till... kom bara till del 2 utrustning... och så haha, några klick senare så är den på väg. Utrustningen alltså. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!