fredag 7 mars 2014

Nysningar och ponnybus

Idag har det varit en sån dag när inget händer liksom. Allt började med att Vincent kom upp vid 8.30 och nös ut världens längsta snorsträng och sen fortsatte han att nysa, halsen värkte och ja han var risig helt enkelt. Jag och småtjejerna har varit i stallet två gånger, vid 11 för att luncha och vid 16 för att ta in hästarna. Båda gångerna somnade de i bilen, så jag fick klara mig utan eftermiddagsvilan och sen var det problem för Vendela att somna på kvällen. Hon var så arg att hon bet av toppen på nappflaskan... 

Tindra och Dennis hoppade på ängen idag, alltså han blir nästan het där. Bockade efter hindret som en galning! 

Trist är att jag nästan aldrig hinner få upp mobilen och fota dessa små snabba tussar längre. Jag får liksom springa efter dem i stället... Just ja! Så här hittar jag Vendela varje morgon, Utan blöja och inmyst med täcket. :) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!