onsdag 15 maj 2013

Det kan inte vara långt mellan barnen!

Jag är knäckt av min nackspärr, AJAJAJ! Jag har ändå hunnit med att rida (även C hoppade upp och tog sig en sväng :) ), lämnat och hämtat Vincent och även handlat... med tre trötta, sura barn. Haha. D bakom mig i kassan var fascinerade, jag måste ha legat i, det kan inte vara långt mellan barnen. Ehhh, nääää två minuter ca. ;) Haha, de såg inte att de var tvillingar, men det var nog för att Céline satt och körde och Vendela satt i sin bilbarnstol. Sen har vi ju Vincent som spatserade bredvid, för det mesta, när han inte var försvunnen och återfunnen vid en godishylla. Pust!

Nu väntar jag att Tindra ska komma hem, sen ska hon och en kompis till henne vakta barnen i 30 minuter. Lite nervöst, men det ska nog gå bra. Tussarna får sitta och leka i sina sängar och Vincent brukar sköta sig när han är med Trinna, som han säger. Hepp hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!