torsdag 23 maj 2013

Nattens funderingar

Hej! Det är ungefär 25% chans att jag kan träffa dig tisdag klockan 11 för att äta lunch. Vill du boka in mig? Va?! Nähä? Varför inte? Jaha, det finns dom som med största sannorlikhet (99% mot 25%) som dyker upp? Happ....

Om och om igen händer det, feber, kräkningar, ont i magen, diarré... LÖSS! Det sista har inte hänt, inte heller vattkoppor, men det kommer var såååå säker. Den tunnas ut, kompiskretsen... Visst den fylls på med likasinnade och kanske en granne eller två, MEN mitt dåliga samvete att omboka och avboka, ja det jagar mig. För att inte tala om Husby-ungdomarna som ser till att mini-gänget måste (trots diarré och andra krämpor) hänga med och ta in myggbitna och hungriga hästar. Och så jag då som lite harklande och generad förklarar den pågående klagosången och krigstjuten med... Hmm just det... Ehh deras pappa ja... Han jagar liksom ohyfsade ungdomar i en gudsförgäten förort just nu. Mmm får jag till svar, även här har de varit med förut. Gaaaah ge mig en gnutta, bara en gnutta av tidspassning, löfteshållningar och okej pytteytte lite frihet oxå. Okej? Jaha jag glömde be om lite sömn oxå, men det kan jag avstå om det andra faller på plats, okej nu då? Avvaktar en vällingpåfyllning och kikar Following.

Natti....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!