torsdag 9 maj 2013

Varmt och härligt, men...

Solsken, värme och ja banne mig sommar i dag igen! :) Jag har spenderat förmiddagen inne och städat, onödigt när det är så fint väder kanske? Men måttet var liksom överrågat, så nu är det hyfsat fräscht. Galet bara att jag hela tiden hittar nya saker som jag vill rensa och fixa. Jag och Vincent har röjt i garaget i ca 10 minuter. Sen hittade Vincent en stor klubba som han ville spika med. Livsfarligt!! Jag har nu förhandlat bort den stora klubban och vi ska ägna oss åt något som är lite lugnare.

Känns som jag är hemma själv jämt. C jobbar ju vanliga kontorstider nu och kvällar i bland. Men han jobbar även alla röda dagar som infaller på måndag till fredag, så nu sitter jag här med tre barn och tittar på alla grannar som jobbar på sina hus och trädgårdar. Här lär inget bli gjort, suck.

Jaha, då river Vincent i allt som finns. Dax att sluta skriva alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!