torsdag 16 maj 2013

Tankar om livet just nu

Jag är förvirrad, stressad och totalt utmattad... vad har hänt? Ja, det undrar jag med? Inget blir som jag tänkt mig, varje kväll tänker jag - I morgon, då tusan ska jag... och så räknar jag upp Plugga, Städa, Leka med barnen, Göra något utvecklande med barnen, Planera saker, Renovera, Måla, Läsa min bok och ja så fortsätter det... Jag går igenom dagen som gått och inser att inget har blivit gjort av det jag dagen innan tänkt. Suck suck. I dag har även en vattenledning blivit avgrävd och det innebär - Inget vatten. Jaha ja, tur då att jag STOR-handlade i morse och köpte en platta färdig välling. Haha.

Jag sitter som fast i en liten kub och kommer inte loss, vet att jag skulle behöva miljöombyte (jojo jag har varit i Egypten i 14 dagar... men hmm... ja den resan räknas inte riktigt) och få perspektiv på allt. Funderar om jag ska börja jobba tidigare än jag tänkt mig, men jag kan liksom inte ändra mig om jag gör nåt sånt och jag vill ju oxå ta vara på denna tid.

Nu tittar jag på Eurovision semin... ehhh ja, lite generad, nå skulle jag kunna plugga men... hehe. Bulgarien tror jag att det är, totalt sågade av nån expert tidigare, jag tycker nog att det är lite svängigt och exotiskt. :) HEJA HEJA!

Jaha, nu SKRIKER Céline, bara hoppa upp och återgå till jouren... som jag har 24/7.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!