tisdag 6 november 2012

Katniss å jag

Stressiga tider... Har precis skickat ett utkast av min rapport till min lärare. Kämpat som en gnu och trodde aldrig jag skulle bli klar. Men plötsligt satt jag där och pillade med innehållsförteckningen. Visserligen fattas det 400 ord... Ska vara mellan 4000 - 5000 ord... Men men... Vi får se vad som sägs och nu har jag på mig till på söndag att finjustera. Kursboken är såld och ska flytta till Malmö i morgon.

I morgon börjar en ny kurs... Och det kommer en besiktningsman från anticimex... Huset ser ut som bomben slagit ner. Men jag skiter i det! :)

Jag ska blogga på riktigt i morgon... Har ju en del att berätta om tygblöjor, bajs, nattsömn och så kom det ett spännande paket i dag... Storlek 68 är ju på intågande. :D

Hörs i morgon... Nu ska jag läsa vad Katniss hittar på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!