onsdag 14 november 2012

Morgonfunderingar

Jag trivs med livet, tycker det är mysigt och så... Lite lagom stressigt med plugg och sådär... Som i går när jag skulle vara lite effektiv och svara på obligatoriska frågor under tidspress, när jag började sov tussarna och Vincent kolla iPad... Efter 5 minuter (jag hade 30 på mig) är det fullständig kaos, Celine håller på att svälta i hjäl... Vincent fråga 1 miljon frågor och Vendela är nedbajsad. Hur kan det vända så snabbt? Jag kämpade mig igenom de 20 frågorna... Har 9 minuter kvar, ska bara kolla igenom... Larmet är nu öronbedövande.... Då står Vincent framför mig... Näsblod mamma... Äh, ger upp, skickar in och hoppsan 19 rätt av 20! :D

Åter till mina funderingar, jag tar inte riktigt vara på tiden, har jag kommit på. Jag kunde ju åka in till stan och bara gå runt och mysa lite... Eller Täby C eller träffa nån för lunch eller promenad. Men jag är nog lite för lat... Eller bekväm. Får fundera lite vidare tror jag...

Idag är det dagisdag för Vincent, föreläsning för mig, hämtning av Tindra på stallet, McD-dag... C jobbar kväll. I morgon ska jag och T besöka en skola och jag ska hämta en spjälsäng (till landet).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!