torsdag 3 januari 2013

Bruten arm och frestelser

Då sitter jag här igen... ska lixom fixa lite med rapport och hemtenta... de ska ju in snart. Dessutom hittade jag i absolut sista sekund ett ställe att skriva tentan på; så nu ska det pluggas dit med! Men jag hänger lite på Facebook... läser lite bloggs.... och gör ALLT annat än det jag ska. Vad är det för fel på mig?

Tindra är ju i fjällen och åker skidor, kan man ju tro... men NÄ, hon sitter i stugan med bruten arm!! Hon ramlade i tisdags, efter att åkt skidor en och en halv dag och fick lite ont i armen. Sen blev hon i går påkörd av en tjej som gick samma skidskola som henne och då bröt hon armen... höjden av otur! Så nu gips i 4-6 veckor... inga skidor och ingen ridning... Jaha, då får väl jag skumpa runt på den lilla söta ponnyn då, red honom idag... riktigt fin! :)

Nä nu pluggis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!