söndag 27 januari 2013

Dagens instagram

C sov i garaget... Hmm tror vi behöver rensa ut och inte ha nån bil där inne för att det ska fungera. Alltså vi har ett gästrum där. ;-) Vi andra mös i våra sängar och sov till 9 cirkus. Sen var det hålligång.... Tvätt, städ, mata tuss, mata mig själv och fixa frukost till Vincent. Lite smygvirkning och sen pussel, hade plan på att ta mig ut... Men att klä på hela gänget... Nja, vi pussla i stället, Vincent är en fena på att pussla och det får i gång honom. Han har även lekt med lego och tågrälsen... Och hällt ut ALLA pärlor... Jag har startat ett nytt virkprojekt och jag har ritat mig en fjäder. Jag har tankat bilen (C hade glömt kortet i arbetsbyxorna... Smart, ska jag oxå köra med), handlat lördagsgodis och matat tussar, lagat mat och mailat pluggmail. Sen har jag upptäckt pinterest och det är ju livsfarligt!! Nu har jag 1000 nya idéer. Tur som tusan att jag bara har en kurs för tillfället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!