tisdag 15 januari 2013

Vart har jag tagit vägen?

En kan ju undra var jag håller hus? Jo... jag är här... men.... det är mycket nu.... i skolan!! Gaaaaah!! Hur blir det såhär?? Jag har i dag tampats med en hemtenta, jag ångrar mig bittert att jag inte la mer kraft på denna när jag väl hade tid?! Sitta i dag och kämpa och kämpa... tussar som gråter, tussar som är så söta att man bara måste pussa på dem, Moti som tjatar, Moti som ställer intelligenta frågor och som är såååå intressant att prata med... och okej då pussa på han med! Tindra som kommer hem med en kompis... Tindra och jag åker till stallet, Tindra som är arg, herre gud vad arg hon är på mig!! (För att hon har gips och inte får rida... ehh... ja) Tindra som lyssnar och är intresserad... pussa på? Hon skulle dööööö.... Hästrackaren som är sötare än socker, kutar på som en liten tok i dag... jag fick hålla i mig, blev inte bättre av att en irriterad Tindra stod utanför och viftade med sitt spö eller skuttade runt så att ponnyn höll på bajsa på sig.

Jaha, sen var det dags att ta in hästarna... jo visst kan jag hjälpa till... ingen brådska... nähä... STRESSA!!!!!!!!! Nu är den inlämnad, jag har gjort ett gediget jobb med det obligatoriska, ett slarvigt med det som ska höja betyget.... FAAAN. Jaja, den som lever får se....

Nu ska jag och halsbrännan gå och lägga mig, fick ju ta ett glas vin och tagga ner när jag kom hem och skulle skriva i hop allt... ja och så kom halsbrännan som ett brev på posten. Tack tack! Lägga mig och.... läsa lite mer, har ju tenta på fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!