torsdag 31 januari 2013

Står upp!!

Vendela, hon kryper och gärna över syrran... Som försöker putta bort henne. Hon sitter och hon står!! När jag kom hem från stallet, så var de i sina sängar... Ja, märkligt nog så är de alltid i sina sängar när jag kommer hem, med eller utan bajsblöja, vaken eller sovandes... Men alltid i sina sängar. Nog om det... Hon hängde i alla fall över kanten, såg lite läskigt ut! När jag gett tjejerna gröt, bytt deras bajsiga blöjor och tagit på pyjamasen så la jag ner dem... Men Vendela hon ställer sig upp!! Alltså med stöd mot spjälorna såklart. Men ändå... Är inte det väldigt tidigt? Hon håller på att ge mig gråa hår i alla fall och hon är inte den enda... Nu är sängen (efter sjukt mycket slit) monterad i lägsta läget. Puh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!