måndag 7 januari 2013

Sälen o Krokkis

Nu uppdateras det inte så mycket här, jag är jagad av pluggdemoner nämligen. Tusan va mycket det vart att göra plötsligt... Jag som hade det sååå lugnt och skönt.

Nåväl, ska väl ta mig i kragen och uppdatera lite i morgon, kanske ta nån käck mobilbild kanske. :) De är ju bara för söta SmåTussarna!! Vendela med sitt lilla glada ansikte, hon har börjat tjuta så högt när hon är vaken att det ringer i mina öron och att prata telefon finns inte en chans. Celine är ju så söt att jag vet inte vad, långa ögonfransar och ett leende som får mins ögon att tåras. Hon blir tystare och tystare, hon rör sig mycket och tar sig fram dit hon vill... Men hur vet jag inte... Hon ligger som Anja Persson Sälen... Annat är det med Krokkis, hon står på alla fyra och gungar för fullt!! Nämen se där, lite uppdaterat ändå. ;)

Detaljplan enkelt utförande väntar.... Gäääääsp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!