fredag 5 april 2013

Äta bajs

I går var jag och red Tindras lilla söta ponny, efter att ha gjort ett försök att stanna hemma på stallplanen så struttade han snällt ut i skogen. Det börjar bli lite bättre underlag nu och vi kunde galoppera lite... Skönt! Att skritta ut är inte riktigt min melodi. 😉

Jag njuter verkligen av mina stallbesök och det ger mig verkligen energi! Vilket kan behövas när jag kommer hem oh hittar Celine i sängen - utan blöja, nedbajsad... Såklart.... Bajs på hela händerna och runt munnen!!! 😱

Nä nu tror jag att jag förbereder välling och hoppas på det bästa. Sen ska jag krypa upp i sängen och plugga därifrån i dag. Beräkna stångkrafter i fackverk står på agendan... Borde väl egentligen rita på ett garage i CAD, men jag orkar inte sitta i arbetsrummet. Sängen får det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!