fredag 5 april 2013

Vinna eller förlora?

Nu är jag sjuk, tror jag... Jag hade värsta frossan i går när jag skulle sova och mådde så illa att jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag kikade lite på Following och då försvann illamåendet... Men kom sen tillbaka. I natt har jag fått sova ok och töserna väckte mig i morse först klockan 06.50. Nu har jag värk i kroppen och en tjockhetskänsla i halsen. Jag sitter och väntar på att klockan ska Ticka på och att tussarna ska förmiddasvila.

Som tur är så leker de oerhört bra tillsammans. Var ett litet bråk nyss om Vincents vattenflaska, det slutade med att Vendela blev så sur att hon ramlade bakåt och slog huvudet (det låter bedrövligt varje gång det händer!!) och Celine satt med vattenflaskan och skrattade. Haha. Så är det ofta, Celine tar det coolt och vet att hon ska vinna, Vendela hetsar upp dig i förskott över att hon kommer att förlora... Lite som jag är... Knäppa vi är, jag och Vendela. 😜

Nu gnälls det lite, är de inte lite trötta på ögonen? Nähä, det var bara en hägring, en timme och sju minuter kvar... Hjälp !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!