lördag 13 april 2013

Tankar om ditt och datt

Funderar och funderar, på en massa saker. Till exempel missade jag en deadline i går, har väl aldrig hänt tidigare och var i och för sig en rekommenderad deadline. Över mig hänger nu en känsla av misslyckande. En massa tankar snurrar i mitt huvud efter att jag läst en blogg, som en fb-kompis länkat till i går. Mellan 4.00 - 7.00 sträckläste jag. En tjej som blev en mamma, utmaningar som bytte skepnad genom åren och till slut ett definitivt slut på bloggen. En levande, underbar, personlig och tragisk blogg. Den fick mig åter att fundera över livet och situationer, en missad deadline är det hela världen? Onödigt möjligtvis, men det går att fixa till.

Nu är det ett par dygn kvar innan vi drar till magsjukans land. Vi har alltså betalat för att bli sjuka, eller?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!