torsdag 11 april 2013

Fula ord och söta kottar

Alltså allvarligt! Plugget dödar mig... Jag ska lära mig ett CAD program genom att följa skriftliga instruktioner. Ehh inte min grej direkt. Jag sliter och skriker... Ja, Gubb-J*vel bland annat, haha, för att vi har en manlig lärare som har gjort kompendiet och som svara på mina frågor så jag blir ännu mer förvirrad! Näää nu får det bli Following och sömn.

Just ja! Vi var ju på BVC i dag, tussarna har liksom gått ner i vikt sedan magsjukan och Vendela har eksem på ögat. Eksemet var tydligen mitt fel eftersom jag inte smörjer in dem... Amen amen jag trodde det var vätska i salvor och att det inte är bra att använda i ansiktet vintertid, pep jag fram och svalde hårt. Jag hade ju fått ta emot Årets pris för sämsta Mamman. Jaha? Det var bara som det kändes, jamen vilken tur då!

Innan BVC tog vi en fika, jag och tjejerna.,. Så här sociala var de med mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!