lördag 8 december 2012

Underbart vinterväder!

Underbart vinterväder har vi! :) 4-5 minusgrader och sol... hur mysigt som helst. I dag har vi varit ute och prommat, jag, Vincent och tussarna... en av oss gick och de andra tre åkte, på olika sätt. Jag fick se det som träning helt enkelt. Skottning i går och i dag släpande på detta ekipage... kommer vara i fin form till beach 2013... hmm innan det är beach 2013 i Sverige, så är jag sjuuuuuukt sugen på att åka på en beach och mysa nån annanstans i världen. Det är verkligen ett beroende för mig att få komma i väg till solen och värmen, nu är det snart ett år sedan vi drog i väg, jag Vincent, Tindra och tussarna. Amen, va sugen jag blev på All inclusive buffe nu oxå. Haha, det händer inte sååå ofta att jag känner ett sug efter det. Hmm kanske beror på att vi varit ute hela dagen och missat lunchen. Undra vad vi ska brassa på för käk? Pasta? Varför inte, det är ju hela 24 timmar sedan vi åt det sist! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!