torsdag 20 december 2012

Små rosa ugglor




I dag är det en ny dag och nya möjligheter... det är en skön dag! :) Började med att sova till 9.00... mmm snälla barn, de har väl hört att tomten kommer snart. Nu har jag och Vincent precis avslutat en låååångfrukost med ugnsvarma mackor med smält smör på. Självklart en underbar kopp kaffe med mjölk... myyyyys! Nu hörs en lite röst inifrån barnkammaren... en liten tuss som pratar med sin mobil. NU vaknar första tussen. :) (Ok de har varit lite vakna och ätit båda två i natt.... men det spelar ingen roll nu).

Jag har precis klickat hem en body att dö för... från Kompani Knut och ett par såååå mysiga byxor. Båda från Småfolk, sen fick tjejerna varsin snutte oxå... de måste de ju ha! Hoppas kompaniet hinner packa fort som tusan, så det hinner komma till i morgon. Hon har ju varit snabb tidigare... annars får det bli nyårspresent, för såna ska man väl oxå ha?



Pytteyttesmå bilder blev det... men jag får ju snart se dem i verkligheten. ;)

Just ja, fick ett mail i morse att jag var godkänd på seminarium och opposition... puuuuuuuh säger jag bara... i mailet (som var till alla i vår grupp) stod beskrivet vad som krävs om man inte blev godkänd. Det är jag glad att slippa... nu återstår att vänta på resultatet av den individuella inlämningsuppgiften som ska komma i dag. Pirrigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!