tisdag 18 december 2012

Neggo neggo

Ytterligare lite suddiga och dåliga bilder. Tydligen har vi fått en repa på objektivet på kameran... Suck. Alltid är det nåt.

Dessutom har det rasat blöt tung snö ner från garagetaket och hmm ja, att få fram soptunnan blir knivigt. Att komma in i garaget var en utmaning i morse... Ja, just det... Jag öppnar ju vårat fina elektroniska garage med en kratta fortfarande!

Mmm börjar bli lite mycket nu känner jag... Det står dessutom en stor säng i vincents rum, för garderoben.

Så trots söta snälla fina barn och ett mysigt liv, så tillåter jag mig själv att irritera mig lite. Men! Jag ska nu föra en lista (älskar listor) på allt som behöver åtgärdas!

Allt är självförvållat, inget är fixat. Tröttsamt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!