söndag 21 oktober 2012

Lagen om all....

Man skulle ju kunna tro att jag är klar med hemtentan i och med att klockan är 16.03 och inlämningen stänger om exakt 24 timmar och 37 minuter och jag hänger i parken i regnet och hinner irritera mig på mail och så... har även hunnit rekat lite kring en eventuell medryttarhäst, till Tindra... men nä... jag har liksom inte gjort ett smack sedan jag stängde boken ca 30 sekunder efter svärmor dök upp... Inte bra, inte bra... men jag blir på väldigt dålig humör direkt jag påbörjar tenta-skrivandet, för då är det 10000 frågor och tjat och gnat... håller jag mig borta från boken, ja då är det frid och fröjd. Vincent kollar på Nicke Nyfiken och Tindra fixar med sitt, twinsen sover i vagnen och C är och hjälper en kompis med båten. Nu ska jag prova och se om det stämmer... jag öppnar boken liiiiite försiktigt, så att de inte märker att det är något viktigt jag måste göra.... håller andan.... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!