tisdag 16 oktober 2012

Testning testning

Nu testar tjejerna nya vagnen. Hämtade upp en liggdel idag... Jaja, jag vet... Det är för lyxigt för den lilla tid som är kvar i liggdel. Men, vet du vad! Jag bryr mig inte!! Jag vill vara lyxig. :)

Montera vänsterdelen tog mig ett tag kan vi väl säga... Vincent räknade upp en lång harang av fula ord som han lärt sig. Kul! "/ att jag aldrig lär mig, dels att jag har ett carbonpapper till son och att det blir inte bättre av att svära.

Vi har ju varit på BVC i dag, tjejerna är mätta, vägda och vaccinerade... Lika jobbigt varje gång. De är liksom glada och skrattar och när de minst anar något, pang sitter sprutan i benet. Och när de tror att de klarat sig ganska bra... Pang, nästa spruta i nästa ben och den gör ondare!! :'(

Vincent kroknade totalt på vägen till BVC och låg på golvet under tiden. Så nu har jag samlat på mig tre barn med feber... Hjälp! Jag som bara måste göra hemtentan!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!