onsdag 31 oktober 2012

Novemberutmaning!

I dag vaknade jag med feber och förkylning... Rugg rugg... Fick avboka min efterkontroll igen. Happ! Kämpade mig i väg med Vincent till dagis... Fick nästan bryta mig in i bilen. Dörren på tjejernas sida hade frusit fast... In via passagerarsidans dörr, upp med bilbarnstolen i taket och sen förbi Vincent och Celines kaptensstolar för att nå baksätet och Vendelas isofix. Och så samma sak med Celine och sen fästa hennes bälte... Ehh ja jag blev sen till dagis... Igen.

Nu är jag hemma, kaffet är nästan uppdrucket (och slut!! Kris!!) jag känner mig bättre och ska ge mig ut på ena delen av November-utmaningen, trots att det är oktober ännu. "Naveln mot ryggraden, under promenaden" och 60 minuters prom.

November-utmaningen lyder så här (enligt Jenny i fb gruppen)
1) Snippgympa - lägg till i fb-flödet
2) Klistra naveln mot ryggraden under promenad. Tänka 5 minuter aktivt på hållning!
3) 1 minuts plankan om dagen (30 s x 2 eller 20 s x 3)

Céline kör järnet i babysittern, outfit Polarn och Pyrets underbara velourdress och rosa Name It strumpor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!