söndag 14 oktober 2012

Update lördag

I går var det full fart! Först hade jag och Vincent varsin kompis här, M och H, jag bakade äppelpaj... Som jag brände och såsen fick M vispa själv. ;) killarna lekte och brottades. Sen gick vi på en tur till dagiset och lekte i deras park.

När vi kom hem... Efter en olycka i brallan... Hos Vincent alltså. ;) så åkte jag och handlade huvudvärkstabletter till C som hmmm haft egen tid och klippt sig, shoppat kläder till sig själv... Och nu hade ont i huvudet när han skulle laga kvällens middag. Middagsgäster var A och E och deras lilla Milou, som spårade katten hela kvällen... Som i sin tur satt tryggt och tittade på från skötbordet. Haha.

Tjejerna fick såklart en massa uppmärksamhet och var såå lyckliga. Celine kunde inte sluta prata när vi skulle sova, hon gugglade och jollrade högt och tydligt i sängen! Sötis!! :)

I dag ska jag shoppa - vagn, vet inte om det räknas som shopping till mig själv? Sen bär det av till Stockholms mässan... Det är ju Hem och Villa i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!