måndag 8 oktober 2012

Funderar på om jag ska...

... Lyxa till det med storytel eller inte? Går liksom inte att slå sig ner och njuta av en bok just nu. Nä då får jag njuta av att pensla, rolla, busa med Moti, snusa på twinsen, prata lite häst med Titti... Möjligtvis öppna en byggtekniksbok eller mattebok (men de ser oroväckande oanvända ut... Med tanke på att det är redovisning 1/11...) så då är jag värd att lyssna på en bok mina 4,5 timmar som jag promenerar per vecka? Ja, jag funderar lite till... Lär ju ha tid med det eftersom jag drack kaffe när jag lagade maten i dag klockan 17.00!?!

Jag kanske ska planera min morgondag så jag får nånting gjort? Nu när jag ändå är ensam om att vara vaken i huset.

lånad bild från google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!