torsdag 25 oktober 2012

Tygblöjor på väg hit!

Nu har jag gjort det... beställt mina första tygblöjor!! :D Det blev nämligen lite kris här inför förra sophämtningen, fullt i soptunnan kan man säga... redan en halv vecka innan hämtning. Så nu satt jag och tittade lite på en kalkyl kring, antingen beställa större kärl och tätare hämtning eller tygblöjor. Jag sparar in 700 kr per år att ha det kärl jag har nu... och samtidigt sparar jag ju en hel del pengar på att slippa handla blöjor. Så nu är det bara slutgiltiga beslutet, själva testet... både jag och girlisarna ska vara nöjda. Vilka det blev? Jo, jag letade upp en tjej som hade lite klatschiga blöjor i olika färger... som dessutom räcker hela blöjperioden... blev tveksam när jag såg ett annat märke där jag var tvungen att handla nya var 4 kg, typ. Poops heter dem och så här ser de ut:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!