torsdag 11 oktober 2012

Nattliga funderingar

Ligger vaken.. Tussarna sover och har gjort det hela natten... Vincent däremot har blött näsblod - igen!! Varje natt i helgen har han blött och i morse, så vi blev extra sen till dagis. Det är liksom inte lite som kommer. Vincent somnade om för en timme sedan, själv ligger jag som skrivet vaken.

Missade min efterkontroll i dag... När jag var ute och gick så funderade jag lite på vad jag hade inbokat. Det är två saker; BVC och efterkontroll... Som jag trodde var den 13:e oktober, när jag tittade i kalendern så inser jag - det är en lördag... Hmm kollade upp det när jag kom hem, klockan var 13.08... Min tid var 13.15, jahapp lite läskigt nästan... Ny tid 31/10... Suck.

Nu grymtar Vendela, har nog tappat nappen... Ska nog prova sova nån timme. Gäsp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!