torsdag 25 oktober 2012

Ondskan omkring oss...

Det hostas och det frustas inifrån min klädkammare... haha... eller barnkammare är det ju nu. :) Nä, det är inte roligt, de låter som små grisar och de är superförkylda båda två. Usch... Céline är en mästare på att producera ordentliga snorgubbar, såna som man ser toppen på och när man drar ut dem är de gigantiska! Vincent var likadan... Vendela och Tindra har lite mer normal produktion av gröna gubbar. Hahahaaaa... vem vill läsa detta förutom jag??

Jag har kämpat och sålt, skickat, mailat och inspekterat, packat, rollat bort damm samt ett och annat katthår... upptäckt ett hål på en söt pyjamas, började nästan gråta för att pyjamasens liv liksom tog slut där. Ehhh ja... my life att bekymra mig om att en pyjamas inte ska få gosa ner sig med en mysig bebis nånstans. Det är ju en deltidstjänst att sälja alla babykläder, men jag vill så gärna att de ska komma till användning och dessutom måste jag rensa ut för att få lite härlig energi runt omkring mig! Feng shui du vet!! :D

Jag har varit på föräldramöte som försegick av det mail som upprörde mig i söndags... kommit med förslag och blivit idiotförklarad. Tänker inte skriva något mer om detta... vem vet vem som snokat sig in här. ;) Men tyst som en mus, skakade jag hand med mig själv... jag vet vem den sanna idioten är och inte tusan behöver jag hävda mig på detta knepiga sätt som en del väljer... Ooops nu skrev jag mer än jag tänkt... hihi.

Pluggeliplugg går sisodär... oförändrad status om jag säger så. "/

Bokus har levererat! De är här mina böcker och jag vill bara krypa upp i sängen, dra upp täcket högt och sträckläsa. Hur ska det gå för Katniss och Peeta.... är det förresten namn egentligen? Om inte så lär det ju vara en del som promt ska döpa sina barn till detta framöver. Cool känsla att skriva böcker där man skapar en helt ny värld och får så många människor att intressera sig för ens fantasivärld... men som mycket väl kan bli verklighet... Människan är av naturen ond eller jag ska rätta mig, de som är onda är livsfarliga när de väl tillåts få lite makt... förutom det jag läst i boken i dag... har jag upplevt det i verkligheten i dag. Ryser till lite.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!