onsdag 17 oktober 2012

Söta små

Ojojoj vad effektiv jag är!! Jag har ca 7 obesvarade frågor på hemtentan... av en miljon känns det som, men det handlar om att kanske 1/7 del är kvar. Nu vill jag inte jämföra eller så... men i bland funderar jag på hur olika det kan vara. Jag läser på min facebook-grupp med tvillingar, födda samtidigt som mina, att det är trassel med sovtider, det är oro för att de ska skrika samtidigt och vilja ha mat samtidigt (ersättning då...) och det är skriktimmar hit och dit. Herre min skapare jag tackar dig varje dag för de söta små liven jag fått! De skrattar mest, visst blir de hungriga ibland och skriker... samtidigt... men de är tålmodiga och de skrattar som skrivet, mest om du bara tittar på dem, även när de är hungriga. De har inga skriktimmar... de ler sött och somnar i gästernas famner... de sover hela natten och ja, de är liksom bara bäst!! Jag är er evigt tacksamma flickor för att ni gör mitt liv till en underbar upplevelse!!! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!