fredag 3 augusti 2012

Bostadslös....

Nu har vi skrivit på... 17/8 så är det Hej då vackra hus. :'(

Det är sorgligt som tusan och i och med förlusten som vi gjorde så känns det rent ut sagt fördjävligt! Men en liten del i det hela är positivt, vi kan förflytta oss till större, mer utrymme, fler rum, socialare område och BILLIGARE boende.

Nu ska vi alltså befinna oss på andra sidan, som köpare, under inte allt för lång tid får vi hoppas. Visningar - here we come. Usch, detta ger mig nästintill panik... ska vi skåla i kväll eller ska vi gråta en skvätt?

Nä, nu får jag ge mig!! Jag fick ett extra mysigt underbart barn på denna graviditet och alla mina barn är friska och helt underbara och jag skulle aldrig vilja byta bort något av dem. Om det nu är så att det försvinner en del pengar - vad gör det?? Jag är rik på LIVET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!