söndag 19 augusti 2012

Moti Loti och Mattsson

I dag är det rugg-väder, varmt, regnigt, soligt.... regnigt igen och så vidare. Vi har ett uterum som vi kan sitta i när det är lite regn och rusk. Det är mysigt och gör att vi ändå kan vara ute... jaja, jag vet... det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder. ;) Min ur och skur unge springer runt på gräsmattan framför och leker häst. Jag ska säga "Vi kallar in nästa ryttare och det är Moti Loti på hästen Mattsson (mycket bra hästnamn, haha). Varsågod och rid!!" Idag fattas det hinder på gräsmattan, så Moti Loti fixar en egen utmaning, han springer med en hink med vägkritor i handen, så fort han kan. Haha. Då och då rasar han omkull och ropar "BANLÄKARE!!" hahaha....

Bebisarna är nybadade och mysiga... Vendela har lite krångel med magen fortfarande, hon har sovit rätt bra i natt ändå, särskillt mellan 6.00 - 10.00 då fick hon verkligen sova. Skönt för henne. För mig var det ingen skillnad eftersom Celine var vaken i stället. Hihi. Även om jag kan vara ohyggligt trött då och då så tycker jag ändå att det funkar mycket bra med bebbarna. De är söta, snälla, små och mysiga. Jag är som skrivet piggare än jag trott jag skulle vara och jag vet att denna tiden kommer var en av de bästa tiderna i mitt liv... när jag bläddrar några kapitel bakåt i tiden, om några år. <3

Detta var det 200:e inlägget i min blogg. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!