lördag 18 augusti 2012

Leeeeeeee

Nu jobbar vi på att få leenden från de små töserna. Både Vincent och Tindra lyckas mycket bra. Jag har däremot lärt Vendela att vissla... ;) Koja bara! (Som Moti säger). Det ser ju faktiskt ut som att hon ligger på en sommaräng och visslar. Haha.

Idag har jag ägnat min tid åt vårt kök, vi har haft en myrkompani som patrullerade köket i två dagar... Det var för nån vecka sen och nu var all porslin ute och odiskat. Kaos med andra ord! Vi har lagt fokus på huset som skulle säljas. Då kan ju en normal människa fundera... Hur är det möjligt när vi sitter 20 mil i från huset, hur kan det då ta all vår tid?? Mental urlakning, oro och upphetsning över detaljer. Vidare irritation över saker som aldrig inträffar... Ja listan kan göras lång.

Nu relaxar vi i uterummet tillsammans med myggen, en iphone och ett gäng flygmyror som har speeddating på vårt genomskinliga tak. Usch... Läkkigt!!

4 kommentarer:

  1. Vilka fina bodys tjejerna har på sig! Varifrån kommer de? Mina tvillingtjejer föddes 3 april och är alltså äldre än dina annars hade jag bett att får ärva :)

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja, visst är de underbara. :) De är från Lindex. Synd att dina tvillingflickor inte kunde ärva, annars hade de gärna fått det. :)

    Kläder i storlek 56 blir alldeles för lite använda!

    SvaraRadera
  3. måste säga tack dör en underbar blogg! har följt dig ett tag nu och mina tvillingar föddes tio veckor för tidigt. ( dagen efter dina kom till världen :-) ) på tisdag får vi lämna neo för hemgång. läskigt! vad ligger dei för vagn på bilden? kram emelie mamma till mollie och max

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Emelie! Vad glad jag blir att du gillar min blogg. :) Åh, grattis till dina tvillingar, oj 10 veckor för tidigt. Hoppas allt har gått bra och spännande med hemgång.

      De ligger i en dubbel-liggdel från Urban Jungle, ville ha dem tillsammans och enkel-liggdelarna är pyttesmå till UJ.

      Stort lycka till med Mollie och Max (mycket fina namn!)

      Kram

      Radera

Lämna gärna en kommentar!