torsdag 16 augusti 2012

Tweenie och magproblem

Detta med att köpa/sälja hus, det är en känslig historia... som de som köper vårt hus... de upplever säkert att de betalat väääääldigt mycket för huset och sure... det ÄR mycket pengar. MEN vi har betalat mer, vilket gör att vi tycker vi fått super lite pengar för huset. Detta resulterade nu i en del sura sms och oro för sitt eget skinn. Till slut ordnade det sig (tror jag) och det återstår att se till fullo i morgon.

Jag mår lite dåligt pga att jag är sjukt trött... lilla Vendela spenderade hela natten i vaket tillstånd, vilket innebär att även jag var vaken. Idag har jag varit ute och gått med henne (och Celine förstås) och hon har därför sovit i stort sett hela dagen. Men jag har varit vaken (knappt). Hmm tror det är magen som spökar för lilla donnan...

Åh.... jag kommer vara glad i morgon när det är över.... men då börjar nästa grej, Tindra... usch och fy vad jag kommer sakna henne. Även om hon är en vresig Tweenie så är hon min lilla söta dotter!! "/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!