fredag 24 augusti 2012

Nattmata?

Hur går det med nattmatningen? Jo tack bra! Nu sitter jag här med två söta tussar som äter sitt första mål för natten. Om det nu kan kallas natt? Snarare morgonkvist! :) Det är superkallt i vår stuga, kattkräket har öppnat altandörren. "/ Önska jag våga ha bebbarna i sängen, men Moti snurrar som en propeller...

Igår var ingen bra dag... jag avskyr de dagar då jag bara går runt och tänker, hjärnan går på högvarv och jag kan inte fokusera på annat än den frågan som är i fokus just nu - husköp. Hmm Vincent fick liksom roa sig själv, TV, riva ut blad ur en målarbok... i stället för att måla fint som han brukar, springa runt naken i leran kring poolen och kasta sten. Nä, usch ingen dag att vara stolt över och jag blir såå ledsen när det blir såhär. Som tur är så kommer nu en ny dag och det ges nya möjligheter att faktiskt vända på allt. Och i dag kommer Tindra med tåget!! :)

GOD MORGON!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!