fredag 17 augusti 2012

Jag dog lite grann...

... när jag lämnade vårt hus i dag. Visst... det är materiellt utan hjärta... men med själ. Hmm, mina barn har både och, det är vad som betyder något i livet. Att mina barn mår bra, utvecklas, njuter av livet och känner sig älskade. Min kärlek till huset är egentligen ingen kärlek... bara ett begär och materiell status. Nu har jag känslomässig och högt aktad status, hos mig själv!!

Tufft var det, när vi anlände så var vi sen, jo då ca 2 timmar.... GAAH in med allt bara! Men det går inte... JOOOO det MÅSTE gå. Detta utspelade sig i dag... Tokigheter!! Never again... så många gånger jag sagt så. Jag ljuger!!! För mig själv. Hihi.

Nu ska jag sova, i morgon vila.... ta hand om allt och bara börja i ett hörn av fastigheten och så bara fixa... trixa och göra fint.

Poolbygger avancerar, ett dopp i det turkosa snart? Utan sand i ögonen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!