tisdag 28 augusti 2012

Gigabyte och blåa läppar

Söker böcker på nätet... studentlitteratur. Går sådär... måste kika i biblioteken oxå, böckerna kostar en bit över tusenlappen och jag vill helst slippa den kostnaden. Har även rensat hårddisken för att få datorn att jobba lite bättre... nådde dock bara till 1,6 Gb "/ Helst ska lediga utrymmet vara 10 Gb... jahapp... då kan jag inte ha nåt på datorn alltså? Jag är ju inte speciellt kunnig kring datorer och absolut okunnig när det gäller Mac. Men jag fattar såklart att det är alla bilder och film på Titti, Moti och Twinsen som tar platsen... men var ska jag placera dem då? Nu har vi ju fiber i det nya huset, men då verkar vi vara styrda till Bahnhof (vilka är de, liksom???) och då ska det ingå lagringsutrymme... men det är ju i oktober vi flyttar in och det är redan nästa vecka jag behöver vara med på "upprop" och så vidare. Shit oxå...

Nu är det höst på riktigt, nästan i alla fall, bladen är gröna och sköna ännu... men kylan går genom märg och ben. Det har varit så enkelt med flickorna, bara body och i bland byxor. Men nu ska det på mössa och strumpor ska sitta fast. V var helt blå om läpparna i dag när han varit ute och lekt med vattenpistolen...

C jobbar hårt med stödmuren till poolen... känns avlägset just nu att hoppa i plurret. Men det kommer väl en sommar nästa år med och då är vi beredda!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!