onsdag 8 augusti 2012

POD och WOD

Jo, här hemma varvar vi mellan POD och WOD, dvs den ena vill Pyssla (Pyssel Of the Day) och den andra vill Crossfita (Work Of the Day), haha. :)

I dag var är dagens POD en papegoja som jag inte vågade göra klart... ja, skumt värre, men jag är lite rädd för mina teckningar. Jag har problem med att de blir "förstörda"... jag ritade tidigare mycket i blyerts. Nu vill jag vidga mina vyer och har därför investerat i Promarker pennor. Jag blir superglad varje gång de kommer (jag har en del nu efter att ha fyndat på diverse reor). MEN de ligger i stort sett orörda. Crazy! :)

Nu ska jag öva och öva (hehe, jag har hört det förut) och bli riktigt superduper bra!!

Medan jag kämpade med min mångfärgade ara, så höll Moti ställningarna bland twinsen. Bra att jag har väluppfostrade barn, som förstår att mamman behöver få sin POD varje dag för att må prima.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!