torsdag 2 augusti 2012

Nu ska jag klaga lite

Ibland blir det bara för mycket och senaste dagarna har det känts alldeles vansinnigt jobbigt. Pricken över i:et var idag när grannen klagar på att våra katter...

Att ta hand om gäster, som stannar längre än jag tänkt. Deras 15 månaders som tar på allt och pillar på precis allt. Inte kunna slappna av en sekund och dessutom vara vaken på nätterna. Jag vill bara ha lugn och ro och att alla lämnar mig i fred! Och jag vill vara hemma bland mina egna saker och mitt eget hem. Visst är poolen härlig, men utedass och en massa leksaker som vi inte får röra (!) nä nu är det dags att dra. Synd bara att efter 2 dagars dåligt väder så lyser solen som aldrig förr. Varför bara inte regna och åska lite i dag?

När jag kommer hem ska jag njuta och fixa med mitt!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!