söndag 12 augusti 2012

Packar i hop

Nu är nästan hela huset nedpackat. Jag är i köket och packar... Alltså inte nu, utan jag har passerat samtliga rum förutom köket och klädkammaren. Och nu är halva köket nedmonterat. All mat får åka med till stugan... Känns märkligt att ha det magasinerat, eller? Är det dumt kanske att ta med?

Usch, det är sorgligt och skönt... Har du hört den förut? :)

Imorgon börjar visningsracet... Det är 4 villor som ska skådas mellan 13-15. Jag fick ett mess i går från en kompis i det område där vi helst vill bo, hon ville sälja sitt hus till oss... Men hur tänkte hon då? Vi ska ju flytta dit för att umgås med dom!! Haha. Det är inte lätt att hitta rätt i djungeln av hus som bara dundrar ut på hemnet.

Flickorna har fått för sig att de ska äta och ha ont i magen hela dagarna just nu. Jag försöker förklara att det är bad timing... Men de verkar inte bry sig?? Så C ligger i sängen och matar, jag packar och V sprider sina leksaker runt hela huset. Underbart helt enkelt!

Lite nattliga tankar från mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!