måndag 27 augusti 2012

Planer smids

Nu planeras det utav bara tusan... jag kikar styleroom, kök, sovrum, utbyggnader... ja allt!! C sitter och skissar på utbyggnad, han har även ringt kommunen i dag. För att maxa ut vår byggrätt på tomten kan vi bygga ut 35 kvm, eventuellt 40 kvm eftersom det är så lite skillnad. Det kommer bli bra det här! Jag skrev ett inlägg om kris och möjlighet och ja, får nog säga att kineserna har koll. :) Det fanns en möjlighet gömd bakom krisen. Puh... jag andas ut och känner mig nöjd. Dock (självklart) oroar jag mig... gud, blir så trött på mig själv!! Nu är oron kring bussförbindelser och att detta område ligger ännu längre bort från dagis, jobb och ja allt... men nära badsjö och en ny skola samt nytt dagis.

Självklart ska vi ha in ett spa-bad och vi drömmer om njutning i nya huset.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!