torsdag 24 maj 2012

35 år denna gång inte veckor! :)

Fylla år!! Det är Vincents högsta önskan att få fylla år och hålla i flaggan när alla sjunger. :)

Idag var det min tur att fylla hela 35 år, strålande fin dag och härligt uppvaktande av tre sköna typer. Det är skillnad nu än för ett par år sedan... tack vare Facebook har jag blivit grattad av ca 100 personer, dvs 1/4 av mina vänner... om man nu ska tro Facebook. Haha. Kanske ska fimpa alla som inte grattar och räkna dem som outsiders. ;)

Hur som helst så började dagen med uppvaktning (bara så du vet, har aldrig hänt under hela vår relation... vi väntar nu 2:a och 3:e barnet tillsammans), jag var väldigt förvånad men såklart glad! :D Sen hände något märkligt, jag fick presenter (har heller aldrig hänt)... jodå, tre böcker minsann och det var BRA böcker i min smak. Samt ett fint kort där det stog att jag får välja en systemkamera. Håller nästan på att ramla omkull.... men känner mig lycklig. :)


Jag fick tid för mig själv, njuuta av solen, coca cola, goa kakor - ballerina kladdkaka och min nya bok Kraften. :)

Sen hämta mina söta barn och tillsammans med dom baka denna fina tårta:



Sen var det dags för att fira och njuta av tårtan på vårt härliga trädäck!



NU en sen middag!! Hörs! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!