torsdag 24 maj 2012

Funderar...

... på mitt pyssel... läste en blogg där de la upp ett nytt pyssel varje dag. Hmm kanske kan vara sunt att producera fram ett pyssel varje dag, liksom flytta ut pysslet från min hjärna och låta det bli verklighet? Nu har jag ju tiden eller åtminstone nästan. Mellan 9.30 och 14.00 då är det min tid och den ska såklart rymma bm-besök, tul, fika, vila, städa, läsa, luncha med kompisar, prata i telefon med kompisar, maila, tradera, blocket-söka, pyssla... ja du ser ju fullt upp... haha. Men ska det bli något av mina tankar och idéer så är det en god idé att starta NU!! :)

Jag har ju även en bit av kvällen, i och för sig har en ny sängkamrat flyttat in (och två flyttat ut). Inflyttaren kräver att alla ligger i sängen när han ligger där och vi ska myta myta myta.... det ska va backi och dappi. Läsa saga! Leka linkon (lejon)... Han vägrar alltså sova i sin spjälsäng som står kvar under visningstiden. Men nu är jag beredd att ge upp, ge upp visningar och spjälsängens placering. Nu ska det bli en ny storkillesäng så jag får tillbaka min del av sängen och min sömn!! Utflyttarna? Jo det var två sängvärmare som i nutid kallas katter. :) De har bytt sovrum, tycker det är för risky att sova med svansdragaren Moti! ;)

2 kommentarer:

  1. älskar att pyssla men sånt hamnar längre ner på listan under sommaren, blir mer kommande höstprojekt!

    sv: åh tack vad roligt att höra! Ja det där med tygblöjor visade sig vara en bra investering! Jag var lite skeptisk innan vi köpte dom. Det blir onekligen en del blöjor med två småttingar!
    STORT grattis till er Tvillinggraviditet, blir huset fullt hos er ;-)
    kram johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för grattis!! :) Haha, ja minst sagt blir huset fullt, överfullt. Men härligt! :)

      Lycka till med sötnosarna!

      Kram
      Cecilia

      Radera

Lämna gärna en kommentar!