måndag 21 maj 2012

I'm back

Vi har spenderat helgen och Kristihimmelsfärd i stugan... njuuuta! :)

Där är det dags för STOOORA projekt i sommar och några små. Vet att jag måste fixa klart innan bebbarna anländer, sen blir det stiltje på den fronten. Appropå bebbarna... jag börjar bli sjukt otymplig. Jag kan knappt köra bil, åka bil, sitta, ligga, gå stå... ja du förstår, bara vara är tokjobbigt!

Ändå har en positiv sak hänt inom samma område, jag tror Tvåan har flyttat sig från sitt tvärläge och ligger nu i säte. Detta gör att jag i alla fall inte gråter varje gång jag sitter. Skönt! Däremot så vore det ännu skönare om hon ville vända sig och ligga med huvudet ner i stället, för den brännande, svidande känslan kan lätt återkomma på höger sida. Men detta är i alla fall bättre. :)

Mitt lilla projekt har fått sig en vilopaus... mitt virkprojekt alltså, eftersom det fattas garn;


Idag var det hemmamys (eller vad jag ska kalla det.... gaaaaah!!) Vincent var ledig från förskolan eftersom det var utbildningsdag och Tindra hade varit sjuk i helgen. Det var såklart som upplagt för ett besök i lekparken... jag hade sååå svårt att gå, det blir en massa sammandragningar hela tiden. Inte nog med det, så handlade vi oxå... kämpa upp för backen... herre min gud, var ska detta sluta????



Magen som myser i solen. :)

Vi har ätit god grillad kyckling och sen jobubbar (jordgubbar svenska) till efterrätt. MUMSA!! Välkommen sommaren säger jag bara!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!