onsdag 16 maj 2012

Idag är det kylens tur

Jahapp, i dag var det kylen som strejka totalt. Det har i och för sig varit lite si och så med den sista tiden och mycket mat har blivit förstört. Nu ska en servicekille komma mellan 13.00 - 15.00 för att årgärda problemet. Så skönt då. Minst 1500 kr kommer det kosta... :-/

Min nya hobby är helt klart virkning, shit va skoj det är... ska visa snart vad jag håller på med. Det är en gallerfilt (ja,ja jag vet kanske i häftigaste laget att börja med...) nu kostar den lika mycket att producera själv som att köpa färdigt. Haha. Men men det är det värt! Denna är virkad med kärlek! Kommer jag att orka, kommer filten bli klar i tid? Kommer jag klara av att skarva på nytt garn? Frågorna är många och tuffa. :)

I kväll åker vi till landet, det var min sons första ord i morse när han vaknade.... Åka lannet. Att komma i håg:

Nycklar till förrådet
Skruvdragare
Färg till väggar och lister
Penslar? (tror tyvärr inte det finns några... aj aj).
Energi eller åtminstone järntabletter!

Nu ska jag pyssla med lite pappersarbete och sen vila tror jag? Har sjukt ont i vänster öga, vet inte vad det är??

Hejsan på en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!