onsdag 9 maj 2012

Brödbak och Dinosaurietåg

Nu har jag åtminstone fått svar från chefen, enligt honom så har hr i dag anmält min sjuk... vi får väl se, ser inget på Mina sidor ännu i alla fall på Försäkringskassan. Låter det gå ett par dagar, så får jag se. :)

I dag har jag varit en riktig Mamma, jag har bakat bröd! Whoop whoop! :D Känner mig skitbra faktist...

Annars har dagen varit lugn, V ramlade i och för sig ner från min säng, när han tittade på Dinosaurietåget. Men tror han blev mest rädd... Jag har inte hunnit vila något speciellt, men jag har oxå känt mig ganska ok. Hunnit med att skicka mail som legat ett tag, lämnat en referens för en fd medarbetare som jag var lite orolig för... jag är alltid ärlig i mina referenser och denna gång kändes det sådär. Jag kom inte vidare bra överens med honom. Men hans svaghet (som jag såg det) blev hans styrka på det nya bolaget. Så det var ju bra! :)

Flickorna sparkar så laptopen hoppar, haha. I morgon är det TUL klockan 21.00. Får se om jag orkar hålla mig vaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!