söndag 13 maj 2012

Positiv? Hmm nja....

Helgen har spenderats i stugans lugna vrå, vi hade ju visningssöndag i dag... återkommer till det.

Vi har en tradition att stanna på Max i Uppsala och Vincent var helt uppspelt, vi skulle ju "åka lannet!!" han älskar att vara på landet. Det regnade som sjutton när vi stannade på Max. Vi kom fram till stugan vid 22.30, sent men ändå skönt att vara på plats.

I helgen har jag städat halva stugan (orka inge mer) inför sommaren, skönt att ha det gjort!! Vi åkte till IKEA en sväng, för 316 kr fick vi förvaring till Vincents leksaker och en del fina burkar och flaskor till sommarens mys på landet.

Vi har självklart slappat, jag har tvättat alla våra smutsiga kläder... superskönt att komma hem med nytvättade kläder. :)

Mellan natten fredag till lördag vaknade jag först av att jag inte kunde andas... skitläskigt, jag sov då på rygg och det tog några sekunder att vända om och så att jag fick luft! Toalettbesök (ett av minst 4 varje natt) och sen vakna jag av att jag hade spya i hela munnen... mm fräscht, jag vet.

Jag har även varit trött och slut, jag hade glömt mina järntabletter, tror i och för sig inte det hade hjälpt...

Visningen var ju knappast en hit, två par här varav det ena paret inte var intresserade. Suckar djupt! Detta var liksom sista sucken. Blääää....



Bjuder på en bild från vårt landställe... LJUUUUUUUVLIGT!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!