onsdag 9 maj 2012

Oro

Hmm, det här med att oroa mig, det är jag expert på! Just nu är oron min sjukskrivning... visst jag oroar mig en smula att det inte ska gå igenom. Men då får jag väl lösa det på annat sätt... men nu är oron riktad mot att jag inte är anmäld till försäkringskassan av min arbetsgivare och min chef slutar i morgon. Vem ska anmäla, är det han eller är det personal?? Jag fick veta att jag skulle skicka mitt intyg till ett administrativt kontorsrum... bara det sjukt i sig... sen missade jag att det oxå måste anmälas till Försäkringskassan och att jag sen ska ansöka om sjukpenning. Omständigt värre.

Jag litar inte på att min chef har koll, han ska som skrivet sluta plus att detta är hans första uppdrag som chef över andra ledare och ingen har tidigare varit sjukskriven. Blir lite irriterad att han inte har koll, men men... Jag är ju irriterad på det mesta och de flesta nu för tiden.

Nu väntar jag på svar från honom... och VÄNTA det är inte nånting som jag gillar att göra. Jag vill att allt sker NU eller helst i går. :)

Bebisarna har fest i magen, de far runt som tokstollar och hickar, sparkas, bits och busar. :) I går var det BM dags och magen hade växt 2 cm sen sist. Så nu är sf 36... som en som gått 40 veckor alltså. Det var lite svårt att höra dom i går, min bm sa att hon kände en massa ben och var osäker på var huvudena låg. Mina blodvärden var toppen och blodtrycket lite väl lågt.

I går spenderade vi kvällen på McD, det var alltså dags för visning. Det är toppen att kunna hänga där, även om jag kan känna att det blir lite väl lång tid. Haha, det var fler som var där med sina barn pga av visning av huset. Hur det gick på visningen? Jo, spekulanterna skulle fundera... sluta med det tycker jag!! KÖP!! Huset har jag slutat oroa mig för, det har jag i stort sett gett upp... Typiskt att det ska skaka på marknaden som det gör nu då, när vi vill sälja och köpa ett hus anpassat efter våra nya tvillingbehov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!