måndag 28 maj 2012

Mönsterbebisar

Tul gick ju alldeles strålande, ungarna hade väst på sig som tusan... visste väl det. :) Tv 1 -8% och Tv 2 -0,5 (återigen i tvärläge). De hade hår och hon kunde se deras andningar, de hade bra med fostervatten, de hade druckit och deras blåsa innehåll fostervatten. Mönsterbebisar helt enkelt. Men hu för att göra ul så här sent, jag känner deras kroppsdelar utan på skinnet och när hon tryckte med apparaten blev det en mycket läskig känsla.

Sen blev det lunch i Fältan med en kompis, tankar om framtiden delades... spännande!! :) 

När jag väntade på ul så kom ett bud på huset, jamen då är hon väl glad tänker du kanske? NÄ!! Det var 1,1 miljon under vad vi egentligen vill ha... Nä nu börjar det verkligen spåra... ordentligt med huset. När jag tänker på huset/försäljning/dåliga bud/visningar så blir jag sååååå trött, jag vill bara lägga mig i sängen och låtsas att det inte rör mig. 

En rolig sak! Poolens finansiering är numera klart!! Tjohooo!! Eller Jipeeee som Vincent hade sagt! 
Här ska den placeras ->


Coolt eller hur!! :D

Nu ska jag hämta posten, håll en tumme eller två att mitt garn ligger där nere och väntar. Funderar på att duscha alla mina blommor bara för att vara lite snäll, eller ska det få vänta till i morgon tro??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!