onsdag 30 maj 2012

Biltankar

Jag tror att mitt humör och hur jag mår hänger mycket i hop med mitt blodvärde, nu har jag glömt järntabletterna ett par dagar och jag sitter här mitt i tomtebolyckan och känner mig deprimerad?! Nu har jag fått i mig dagens dos, men inser att det endast är två tabletter kvar... HJÄLP! Haha, det är väl bara att pallra sig i väg och handla, kan tyckas... men för mig är det svårt att ens komma i håg mitt eget huvud när jag ska i väg!

Ungarna på dagis har börjat reagera och ber mig "Snälla släpp ut bebisarna... de vill inte vara där i längre!!" De påpekar att jag har så STOOOR mage!! Och Vincent är såklart skitstolt, hans mamma har minsann den största magen av alla mammor, så det så! :)

Nu är det bilfunderingar.... en Chyrsler Voayger har varit vårt förstahandsval, sen har jag sett Chevrolet Transport, oxå ok... eller varför inte en Seat Alhambra. Det ska alltså vara en bil som är bättre begagnad och kosta maximalt 20.000 kr. Leta, leta... jag vill såklart bli av med min bil i samma veva. Usch har lite separationsångest, men det går inte att tränga i hop sig, den saken är säker. Att vår XC60 ska stanna i familjen den saken är odiskutabel... ehhh, den kan varken ta alla ungar eller vagn? Men snygg som tusan är den på uppfarten. :D




Nån av dessa typer av bilar ska flytta hem till oss, vissa är kanske snyggare än andra, eller vad tycker du?

Bilderna är lånade från google-bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!